Dag 7 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu Dag 7 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Dag 7 Nashville

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

27 Juli 2019 | Verenigde Staten, Nashville

Zoals gewoonlijk begon de dag vroeg met ontbijt. Vervolgens stapten we weer in onze Witte Bolide om naar Ethridge te gaan. De Tommie aangezet, en hij vermeldde dat het een klein 1,5 uur rijden was na Homestead van de Amish.
Eenmaal aangekomen en heerlijk ontspannen na uitzicht gekeken, konden we plaats nemen in de huifkar met 2 paarden voorop. De mannen konden ze ook berijden en zelfs Saar heeft het geprobeerd. Ja af en toe met de tuig een zwaai over de billen en liepen de paarden haha de landschap was overweldigend prachtig. Het blijft “apart” die mensen!
We dachten dat de Amish allemaal hetzelfde waren , maar je hebt ook Emish die zijn hetzelfde, alleen hebben die een auto ipv paard en wagen. De knul die ons begeleidde vertelde het een en ander.
Over de haar dracht, kledij, verschil van zoon en dochter, het geloof, etc etc etc
Bekend is natuurlijk, geen water, elektriciteit , geen internet, geen fotoos of spiegels in huis. Laatste is ivm dat ze dan denken dat hun ziel niet na de hemel gaat. Tja je kunt hier van iets denken.. zelf denk ik dat je ook hun in hun waarde moet laten! Sommige stops hebben we op hun erf gedaan, om hun zelf gemaakte producten te bekijken of te kopen. Wat me opviel dat deze mensen je aan keken met een blik van jewelste.. alleen op 1 plaatstje vroeg een meisje hoe oud Saar was.. hoe toevallig is dat Hahahaha uit respect mocht je geen foto of film maken. Anders werd die knul aangekeken. En ja niet te vergeten om te vermelden dat ze hier wippen als kippen haha een vrouwtje van 45 jaar en 13 kinderen onder de 24 bohhhh.Naderhand zijn we met auto nog langs gereden en toch stiekem wat fotoos gemaakt. Ook wij zijn toeristen hihihi
Daarna zijn we na Top Gunn shooting farm gereden en hebben we met zijn 5 geschoten met 3 verschillende guns. De mannen waren hier in hun nopjes.. je merkt wel dat Wes hier ervaring mee heeft en zeker met het laden van pistools pfff
Op terugweg wilde Roger toch effe na Museum van Johnny Cash en hebben we hem gedropt in de stad en de meiden en Wes gingen even sportten en Saar haar koffer even fatsoeneren. Morgen vliegen we na Miami en hopelijk gaat alles goed en hopen dat we na 4 uurtjes onze benen aan vaste land mogen zetten.
Vier dagen in Nashville is meer als voldoende!!! Was mooiiii om eens gezien te hebben... de jongens maar 3 maar ook hun zeggen, tis zeker genoeg voor Nashville.
Even voor het thuisfront, het is bij jullie zo heet dat het niet uit te houden is, dus voorzichtig aan! Drink veel water, benekes hoog, en puffen, adem in, adem uit..
Saar zit nou op the balkony in de snikhete zon met koffie en sigaretje en zweet me een Tiet lek
Big kisses voor everyone xxx

• 27 Juli 2019 - 14:48

Marion Brands:

Ha, ha, menige man zou wel af en toe een Amish willen zijn ha, ha..
    Goede vlucht richting Miami. We gaan duimen dat alles goed gaat nu!!

• 28 Juli 2019 - 15:00

Linda:

leuk Carin. Je maakt echt van alles mee hé. Is wel een erotisch tripje geworden zo te lezen.
    Met zweepjes slaan op de billen. Wippen met de kippen. Puffen en paffen tot je lekke tieten hebt. En de mannen met geladen pistolen. Nou nou. Je maakt wat me als Saartje.