Dag 11 Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu Dag 11 Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Dag 11 Key West

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

31 Juli 2019 | Verenigde Staten, Key West

Key West

Na een “karig” ontbijtje, wat trouwens ook eens lekker was om gewoon te pakken en te zitten en genieten. We gingen na de Beach al was het alleen maar om een picca te nemen, was maar 800 mtr en het was snik en snik heet dus gewoon met de benenwagen. Maar nergens een mooi strand te zien en stinken daar bah en uiteindelijk was het 1,5 uur geworden in de snikhete zon te lopen... zweet spoot uit onze porieeen. Dus op terugweg een verkoelend drankje genomen, om vervolgens na het hoteltje te gaan en daar een relakz dagje aan het hele kleine zwembadje te houden, wat trouwens heerlijk was. Vanavond lekker bij de pier te gaan eten en genieten van de zonsondergang!
Morgen vroeg vertrekken we richting Orlando Haines City, rit van 7 uur maar met leuke stopjes gaat dat vast goed komen.
Hier is trouwens slechte wifi, dus eer Roger dit op de Site kan zetten, zijn weer paar dagen voorbij...
Het lijkt wel of we al 4 weken weg zijn en ik weet dat thuis het voorbij vliegt, maar tis voor nu nog genieten voor ons brandsjes/mannheims
By bYe dikke kuskus