Dag 8 en 9 Nashville Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu Dag 8 en 9 Nashville Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Dag 8 en 9 Nashville Miami

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

28 Juli 2019 | Verenigde Staten, Miami

Dag 8 en Dag 9
Nashville/Miami

Vanmorgen heel relakz gedaan. We hadden alle tijd om de auto terug te brengen en we moestten toch het App om 1200uur verlaten. Aangezien we de vlucht pas om 1735 uur hebben, wilde ik geen risico lopen qua tijd om hetzelfde mee te maken als afgelopen dinsdag.
Dus om 1200 uur waren we op vliegveld en Roger ging even mijn ticket omzetten van Cemers na Cremers. Dit was gauw gedaan en konden we al door de douane en zonder problemen, AMEN
Dus de hele toestand was puur door drukte in Canada en Wes voor Irak en om USA binnen te komen zijn eenmaal strenge regels. Wij weten uit het verleden hier alles van. Natuurlijk achteraf gelul
Dus nu wat hangen op vliegveld en op na Miami voor 2 dagen..

De vlucht goed gegaan en ipv van 4 uur was het maar 2 uurtjes!! Ook weer met tijdsverschil te maken natuurlijk. Maar bijna een drie kwartier op de grond in vliegtuig moet wachten. Toen na Avis onze Bolide ophalen. We hebben weer een GMC maar dan XL uitvoering, die hebben we nu voor 2 weken, en ja met 5 koffers en handbagage hebben we dit ook nodig natuurlijk.
Toen na Appartement gereden in het financiel district en een knul (tussenpersoon) stond ons op te wachtten. De auto werd valid geparkeerd en hij leidde ons na de 27 ste verdieping en wat we toen kregen te zien, is met geen pen te beschrijven. Echt wauwwwwww wat een appartement en het uitzicht bohhh is echt niet normaal. We waren flebbergested.. Alle credits na Roger, hij heeft gezocht en gezocht en kwam hier op uit, superrrrrr en in de woorden van onze Dees en van die Knul :: zoooo fancy en die zwembaden en cambanas echt niet normaal. Helaas verblijven we hier maar 2 nachten.Ook hierbij kan Saar weer zeggen: dit pakt ons niemand meer af.

Roger en ik kunnen ons Miami niet meer zo herinneren van 27 jaar geleden. Met de meisjes zijn we in 2007 geweest maar dit was voor maar 1 nachtje voordat we de Cruise gingen maken. En Wes kijkt zich voor nu de ogen uit zijn kop hahaha
Morgen staat de wandel Havannah tour op de kaart, met eten ook nog erbij, dus weer benieuwd.
Bye Bye big kisses

• 28 Juli 2019 - 13:57

Theo:

Klinkt super.
    Doe die hispanics en latino’s op Ocean Drive de groeten van de Brandsjes op de schelsberg

• 29 Juli 2019 - 16:06

Lal:

super allemaal op Ocean Drive hadden wij het Hotel wat leuk heerlijk jongens dikke kus en knuf