Dag 9 Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu Dag 9 Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Dag 9 Miami

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

29 Juli 2019 | Verenigde Staten, Miami

Dag 9 Miami

Na een toch lekker geslapen korte nacht, werden we ontwaakt met een prachtig uitzicht op Down Town. Zonder ontbijt zijn we toch een baantje of 2 in het 75 meter lange zwembad gaan trekken. Om half 12 hadden we de Havana Food Tour met de benenwagen door Little Havana. Was echt heel leuk en lekker. Will de tour gide was echt een leuke knul en hij vertelde ook boeiend over klein Cuba. Was 1 straat met met alleen maar Cubaanse Muziek met allerlei “echte” lekkernijen. Als eerste kregen we de Empanada, krokant bladerdeeg met gehakt met kruiden. 2de was de koffie, een klein shotje met zware zoete koffie bah niet mijn ding. De 3de was de cubaanse sandwich, heerlijk met krokante chipsfrietjes erop geperst. De 4 de was de Moijito ook lekker. De 5 de was een of ander gebak en toen uitgeperste mangosap en last but not least bakje ijs met cubaanse fruit en koek. Will de tour gide vertelde alles over deze lekkernijen, en de Salsa muziek klonk goed uit de barretjes. Heerlijk en dan met felhete zon op onze koppies. Na de tour zijn we na Ocean drive gereden aan boulevard van Miami beach. Daar een drankje gedaan en na beach gewandeld, maar gewoon om gezien te hebben. Wes en de meiden vonden het wat tegenvallen, en ik eerlijk gezegd ook. Tis wel goed voor je zelfvertrouwen als je dit niet zou hebben haha denkelijk over een paar jaar lopen ze naakt over de straat HaHa zelf een vrouw gezien met Tetten als Meloenen en lopend haar kind aan de borst te hebben bohh mijn god zeg... best veel zwarten hiero
Achja mijn background mwahhhhhh
Toen weer lekker na Appartement en onze zwemkledij weer aan en lekker fijn de trapjes af at the pool( springen mag niet)
Maarja dan zie je de opgespoten Lippen, Billen en faceliften en goud om de nek, armen etc etc dan zou je je zelfvertrouwen weer de grond in zakken hihihi gelukkig heeft Saar daar geen enkel probleem mee, ik zou nog gewoon in mijn huiskloffie met gloorvlekken hier rond kunnen lopen.
Wat wel opvalt dat ik zeker het Eten ontzettend duur vindt, ze tellen gewoon 18procent TIP op het eten, is toch potjedorie niet normaal...
Roger en ik kunnen zelf niet meer veel herinneren, er is zoveel bijgebouwd in die 27 jaar!
Morgen vertrekken we voor 2 dagen na de Keys..
Miami ook genoeg voor 2 dagen!
Ook weer blij dat we vanaf woensdag de koffer even kunnen uitpakken en fatsoeneren!
Weer een mooie dag
Voor nu Welterusten
Dikke kuskus

• 29 Juli 2019 - 16:06

Lal:

heelijk allemaal te lezen xxxxx

• 30 Juli 2019 - 16:22

Kimmy:

Klinkt allemaal heerlijk. Miss you lieve tantie!
    Xxx kimmy

• 05 Augustus 2019 - 16:14

Maddy:

Heeey lieverds , ik ben bij aan het lezen , en schiet me toch soms in de lach om jouw bewoordingen mush , haha heb er ook gelijk een beeld bij dan he