Dag 6 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu Dag 6 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Dag 6 Nashville

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

26 Juli 2019 | Verenigde Staten, Nashville

Heerlijk ontbeten, trouwens door Mandy gemaakt, gingen we ons klaar maken voor de wandeling van 2 uurtjes door Nashville.
Om 1000uur moesten we ons laten zien bij een punt waar de Gids ons op zou pikken.
Ryan was de gids en meteen zagen we al dat deze boomlange kerel, een hele drukke moel werk had pfff
Daar gingen we dan in de al fel hete zon met de benen wagen.
Ryan met de Micro aan de mond vertelde hele verhalen wat betreft de stad, en met zijn grapjes die “hij” vooral grappig vondt.
Natuurlijk veel over muziek o.a. Loretta Lynn waar ik zelf wel van gehoord had.
Jullie kunnen wel voorstellen dat het voor de kids van ons iets minder was. Persoonlijk vond ik het ook minder, maar toch kan ik ook zeggen, dat hebben we in ieder geval weer mee mogen maken toch!
Na dik 2 uur zweten waren we uit gewandeld en kapot moe en vooral veel zweten gingen we onze buikjes vullen en gauw na Appartement gelopen om onze zwemkledij aan te doen. Wes had getrakteerd om na Waterpark te gaan en jongens wat waren we hier aan toe. Heerlijk water om ons heen en veeeel water...
We kwamen aan bij een zwemparadijs voor alle kids voor alle leeftijden. Deze Saar en Roger waren effe een paar uur kleine kinderen om lekker de glijbaan af te roetsche hahaha
Rond half 7 gingen we terug met de best grote witte Bolide GMC met muziek van Willi Nelson “on the road again” zongen we met zijn alle uit volle borst mee. Dit is toch zo apart met zijn 5jes op de highway USA
Eenmaal weer terug, ging Saar toch gewoon koken, hier waren we ook aan toe. Gewoon aardappel kroketjes uit oven, sla en komkommer, courgette en champions, meloen en voor Dees en Saar en Roger lekker Sirloin Steak en Wes en Mandy een stuk zalm. Uiteindelijk hebben we allemaal samen gekokkereld. Normaliter kan ik dat niet verdragen in keuken, maar nu liet ik alles toe.. ook fijn
Dus al met al fijn en heerlijke dag.
Morgen richting de Amish maar daar voor moeten we een stukje rijden.
Dikke kuskus
Bye Bye Bye

• 26 Juli 2019 - 15:46

Theo:

Veel plezier morgen bij de mennonitische, rigoristische protestantse geloofsgemeenschap in Noord-Amerika. De volgelingen van de Zwitser Jakob Ammann (1644 - 1730) die in 1693 brak met de minder radicale mennonitische hoofdstroom

• 26 Juli 2019 - 15:47

Marion Brands:

Toch alweer een leuk dagje rijker..... hier anders ook nog goed hot
    Morgen wordt het gelukkig minder nu heel erg broeierig.
    Ik had geen waterpark helaas ha, ha...
    En wat gezellig samen koken...dikke kus allemaal. En de amish lijkt
    Mij ook bijzonder....groetjes van je 'oudste xxx

• 26 Juli 2019 - 15:50

Marion Brands:

Ik zie net dat Theo ook heel wijs geschreven ha, ha...

• 27 Juli 2019 - 06:53

Marian:

Geweldig die verhalen allemaal lijk wel of ik er bij ben hihihi, en wat een wijze woorden van Theo het klopt we zijn er ook geweest ze praten oud duits en schrijven oud duits heel raar als je in de school van hun komt .Maar Saar en volgelingen genieten jullie maar lekker het is prachtig allemaal zo zie je ook van alles wat ,betere dan de hele vakantie aan strand in Amerika zoals sommige doen dikke kus ieder en knuffels