Dag 5 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu Dag 5 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Dag 5 Nashville

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

25 Juli 2019 | Verenigde Staten, Nashville

Yeahhh the Boys are back
Heerlijk en zo fijn weer
Ze hebben 24 uur in de Lobby gehangen om vanmorgen om 7 uur de vlucht te hebben. En wederom werd Wes weer na dat Kut kamertje geleid, maar gelukkig hadden ze al notities liggen en kon hij gelukkig mee.
Saar had lekker spek en ei gemaakt en na wat getafeld te hebben zijn we na de Publix gereden om grotere boodschappen te doen. Voor de rest hebben we gerelakz in het appartement en savonds na de street van Broadway Nashville te lopen om onze buikjes te vullen.
Na het eten hebben we door het geschreeuw van Rock wat geslenterd en zijn Dees en ik teruggelopen na Appartement, want Saar moest de was doen haha
Morgenvroeg staat een Wandeling op de planning met een Gids en daarna heeft Wes een waterpark gereserveerd. We willen graag wat Water om ons heen.
Heerlijk relakz dagje en Saar weer iedereen om dr heen.
Dikke kuskus

• 26 Juli 2019 - 08:24

Monique Brands:

Wat een belevenissen daar in the USA... nooit een saaie, rustige vakantie voor jullie. Fijn dat jullie weer samen zijn, gauw vergeten die ellende en weer genieten met zijn vijven!
    Dikke knuffel uit een tropisch Bavel