Dag 4 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu Dag 4 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Dag 4 Nashville

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

25 Juli 2019 | Verenigde Staten, Nashville

Tjaaa waar moet ik beginnen...
Gewoon maar vanaf het begin.
Vanmorgen weer vroeg uit de veren want de Taxi pick up was er om 645uur.
Ruim op tijd op het vliegveld, dus heel fijn.
Bij de incheck palen ging het met inchecken ook top, totdat Roger deze Saar haar paspoort in schoof. Wat bleek, had hij met boeken 1 letter vergeten voor mijn meisjesnaam!! Moet zijn Cremers maar Roger had Cemers tja wie niks doet, kan ook gern fouten maken toch!! dus toen maar na de Incheck balie, want daar konden ze het makkelijk veranderen. Dat vrouwke oh zo vriendelijk maar ze was in de leer dus dat duurde en duurde. Intussen kregen we te horen dat de vlucht om 915 was en niet 9.35, dus gauw na Doane en als je met vijf man duurt alles net iets langer! Je moest een foto laten maken 4 vingers scans etc etc wat een zeik allemaal. De tijd tikte maar door en toen in de rij voor de levende douanier en zoooo druk, ik kreeg het spaans benauwd en nu zeker met de Opvliegers. Inmiddels was het half 9 en we stonden nog in de Rij pfff en om 900 uur waren wij aan de beurt en om 915 ging de vlucht. Wesley blijft gelukkig kalm, heel kalm Gelukkig! Bij de Doanier weer vingerprints etc etc maaaar Wes moest mee... en wat dan door je heen gaat is met geen pen te beschrijven!
Roger, de meiden en ik rennen na de Gate en ja jullie kunnen zich al bedenken wat er gebeurde, wij konden nog gaan maar Wes bleef achter pfff dat kon natuurlijk niet!!
Als we allemaal niet met de vlucht mee gingen, moesten we nieuwe tickets kopen en de koffers weer betalen!! Dat was ook geen optie. Door het schreeuwen en huilen heen wilde mandy daarblijven maar dat wilde Roger ECHT niet! Dus deze Saar met de meiden alleen weg en Roger bleef achter om bij Wes te blijven die nog steeds in het hokje zat bij Doanier!
Wij dat vliegtuig in en je zag die mensen allemaal kijken van Pffffff
De meiden en ik allemaal ook nog verspreid zitten, dat maakt op zich ook niks uit op een vlucht van 2 uur, maar ik brak... voelde me zo verdrietig.. klap op de vuurpijl, stewardess begon de lullen aan microfoon belde Roger dat ze vlucht vanmorgen vroeg zouden hebben, zonder kosten..de reden van Wes was waarom hij in Irak is geweest!!!! Hij heeft alles gezegd en Diplomaten paspoort laten zien en schrok Douane zelfs bah bah bah van te voren behandelen ze hem of hij crimineel was och gharm maar nogmaals hij bleef cool, kon je toch niet veranderen
Zelf een potje gejankt in vliegtuig maar gelukkig na 2 uur de voetjes aan vaste land..
De brandsjes zouden de brandsjes niet zijn als er niets zou gebeuren.. er zijn ergere dingen!
De meiden en ik zouden de auto ophalen en dan richting down town nashville., maar Saar had geen rijbewijs bij zich en de meiden wel.. maar je moet 25 zijn voor verzekering, dus was goedkoper als wij met Taxi zouden gaan. Roger pikt de auto op zometeen
Appartement is heel ruim en netjes!
Mandy en ik richting down town gelopen ook voor de eerste boodschapjes! Dees had behoorlijke koppijn dus zij ging even liggen. Moet eerlijk zeggen dit lijkt verdomd veel op down town Memphis waar we 10 jaar geleden zijn geweest! 1 straat met alleen maar cafees en bars met Rock geschreeuw en hier en daar vleugje Country! Saar kon nu zowieso niks verdragen zonder Cowboy Billy want voor hem zijn we hier.. 4 dagen vind ik persoonlijk lang.. met de Excursies moet het wel gaan meevallen! Excursie vandaag is verplaatst na morgen en vrijdag na de Amish
Gisteravond zijn de meiden en ik toch na de Bluebird Cafe geweest. Dit had Roger gereserveerd en dat moest je doen anders kom je niet binnen! Dit vondt hij zo leuk,er komen dan sing/song writers bij elkaar om liedjes te zingen! Grote huiskamer met kerstverlichting dus heel gezellig aangekleed. Maar ik vond het niet gezellig zonder hem! Maar we hebben al gezien dat er niet gereserveerde gasten ook in de rij stonden en die toch allemaal na binnen konden een stuk of 20!
Dus gaat hij maar met Wes dit proberen om dit alsnog te kunnen zien.. en als het niet is, helaas tis niet anders. Nu kan ik zeggen wat is nou 1 dag van 3 weken Holliday.
Ik zit nu lekker op balkon met koffie en sigaretje dit te type , ben ik al content haha maar wetende dat de Boys er zometeen aan komen na 24 uur in de lobby hebben doorgebracht. Dus Saar heeft met haar meiden in 1 bed geslapen en mandy heeft me foto doorgestuurd hoe pap op een bankje lag, tranen spoten uit mijn Wallen ogen pfff kijk Wes is wat gewend , die ligt vaker op de koude grond in Bos haha
Ik vlieg nu keuken in om lekker spek en ei te bakken( ben ik goed in)
Zo 1 dag minder leuk en fijn
Doeiiii
I will be back
Big kisses
Verstuurd vanaf mijn iPhone

  • 25 Juli 2019 - 11:40

    Marion Brands:

    Ja, we hebben zo nog app kontakt gehad. Maar wat een verhaal, en je schrijft
    Het ook zo, dat ik het gevoel helemaal binnen krijg.
    Maar wat je ook al schrijft, nu weer lekker bij elkaar en vlug vergeten.
    Roger geeft zijn credits wel verdiend als schoonvader ha, ha....
    Maar die arme Wes, zo sneu.....
    Geniet lekker, met jouw Cowboy Billy.!!!xxx

  • 25 Juli 2019 - 13:17

    Linda:

    Oh Carin. Wat een ellende. Kon zo mee janken. Snap je gevoel helemaal. Idioten die janks. Maar gelukkig is het allemaal goed gekomen. Snel vergeten en genieten. Dikke kus voor jullie allemaal en een extra knuffel voor Wesley.

  • 25 Juli 2019 - 14:14

    Theo:

    Tjonge wat een verhaal!!!
    Is wel iets wat je je zult blijven herinneren van deze reis.
    Allemaal de schuld van die idiote Trump haha of is dit fake nieuws.
    Rug recht, smile op het gezicht en op naar de volgende etappe in jullie reis door Canada en USA.

  • 25 Juli 2019 - 19:22

    Sandra:

    Wat een verhaal! Gelukkig is het goed afgelopen later zullen jullie er om kunnen lachen. Ze zullen wel gesmuld hebben van het spek en ei, verwen ze maar hebben hebben ze verdiend.
    Geniet van jullie vakantie


  • 27 Juli 2019 - 12:15

    Claudia:

    Hoi vakantie gangers. ohhhh no, wat een stress.
    Kon zo met jullie mee voelen, ghermm arme boys.
    Maar gelukkig is het goed gekomen, weer een apart verhaal.
    Nog een geweldige vakantie, maar dat zal wel goed komen.

  • 29 Juli 2019 - 07:00

    Maddy:

    Omg , mush , wat heftig , ik heb er compleet een beeld bij , ben maar blij dat ik daar niet bij was , mij had je bij mekaar kunnen vegen met blik en veger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roger

Actief sinds 26 Juli 2017
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 12922

Voorgaande reizen:

20 Juli 2019 - 10 Augustus 2019

Toronto-Nashville-Miami-Key west-Orlando

21 Juli 2018 - 08 Augustus 2018

Vietnam en Malediven (Safari Island Resort) 2018

29 Juli 2017 - 19 Augustus 2017

Australien 2017

26 Juli 2017 - 26 Juli 2017

Dubai 2015

Landen bezocht: