Dag 2 Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Roger Brands - WaarBenJij.nu Dag 2 Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Dag 2 Toronto

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

22 Juli 2019 | Canada, Toronto

Dag 2 Toronto

Na een vroeg ontbijt oa wat Saar had meegenomen, zoals zwart brood en pate en kleine verpakking hagelslag zijn we vertrokken richting de Bicycle Tour een paar Blocs verderop. Daar kennis gemaakt met Jonathan en Matt de Guide s en andere gasten begon onze 4 uur durige Tour door de miljoenen stad in Toronto. Het blijkt toch alweer wat zo tour teweeg brengt. Je komt dan op plaatsen waar je met de benenwagen niet komt. Het heeft ons toch een andere kijk gebracht op deze o zo schone en vrije rustige Stad met toch veel bezienswaardigheden. Een weetje:: Queen Lizzy (elisabeth) is ook Koningin van Canada, is dus ook apart Koninkrijk, hebben wij nooit geweten. Het was vanmorgen heerlijk om te fietsen en gelukkig alles heel flat (vlak).
Daarna zijn we onze buikjes gaan vullen bij Jack Asters om vervolgens in the mall wat te gaan shoppen. Na het shoppen zijn we even na App gegaan om voor een paar onder ons, de buikjes weer te ledigen. Dat gedaan te hebben en wat trouwens overheerlijk is hihihi zijn we na de CN tower gegaan om daar even in de Line te staan en met de lift 350 mtr de hoogte in te gaan. Je kunt je voorstellen dat dit enorm hoog is met een prachtige Vieuw over Toronto, echt wauwwww
Daarna zijn we bij the ouderwetse trailcentre een ijskoude versnapering te nemen. Wes natuurlijk een apart biertje van een halve liter en Roger een Corona en de mokkels gewoon plat water, en Saartje een cola light.
Na een indrukwekkende dag, maar moe en voldaan terug in App. Morgenvroeg weer vroeg uit de veren voor een lange tour na Niagara Falls vanuit de franse kant met een wijnproeverij! Laatste woord hoeft niet voor deze Saartje, lekker een ijskoude Diet/Coke is meer als Enough
Seey you
Saar en Co

• 22 Juli 2019 - 09:38

Marion Brands:

Klinkt alweer toppie. Fietsen toch zo leuk door een stad.
    Niagara falls super, wij aan de amerikaanse kant gezien.
    Canadese kant moet nog mooier zijn. Veel plezier allemaal.
    Oma zit met de beentjes hoog, Vik in bedje. Kon oma dit even
    Leuk lezen. Ha, ha....

• 22 Juli 2019 - 18:36

Linda:

Hey Saar en Co. Het is echt weer spannend om te lezen. En wat gebruik je al veel Engelse woorden zoals met de Bicycle om de blocks om vervolgens over de Queen te leren en in een line te staan om een view te hebben over Toronto. Geweldige allemaal. Lekker genieten. Wij gaan nu ook flat (plat) en zijn benieuwd naar tomorrows adventures.