Eerste dag Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Roger Brands - WaarBenJij.nu Eerste dag Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Eerste dag Toronto

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

20 Juli 2019 | Canada, Toronto

Toronto Canada dag 1, Na geen slaap te hebben genomen ging deze Saartje vol goede moed de bus in richting Adam. En hopende dat alles goed was ingevuld qua paperassen en dergelijke. Gelukkig de auto geparkeerd in Aalsmeer en het busje met chauffeur bracht ons na schiphol. We konden gelukkig meteen inchecken en alles was in orde. Toen kon voor Roger en deze Saar de vakantie beginnen.. na 20x gezegd te hebben.. paspoort check hahaha, Om half 1 pl tijd arriveerden we in Toronto en taxi bracht ons na Appartement. Best mooii appartement midden in Centrum. Het was 35 graden en behoorlijk vochtig hebben we de stad met onze benenwagen verkend. Het viel ons op dat het ontzettend schoon was en hoogbouw en laagbouw met elkaar bijna verweven was., Na 10 km in onze benekes, trok deze Saar het niet meer besloten we toch na appartement te gaan, om even onze oogjes te sluiten, om vervolgens dan een hapje te gaan eten. Dat is niet meer gelukt want om 0300 werden we wakker hihihi, Uit het raam kijken we zo naar de CN tower die doet dienst als zendmast en tot 2007 het hoogste gebouw ter wereld met zijn 553 mtr hoogte. Op dit moment is dat Burgh Kalifa in Dubai. Ja wat google al niet kan zeggen HaHA, We gaan zo ontbijten en dan weer met zijn alle op de fiets en ons wat laten vertellen over deze Stad. Nu kan ik al zeggen dat deze stad vergelijkbaar is met Dallas in Texas niet echt bijzonder! Toch o zo mooii om dit weer te mogen meemaken., Seey you en big kiss

• 21 Juli 2019 - 10:47

Linda:

Leuk om jullie reis te kunnen volgen. Geniet ervan.

• 21 Juli 2019 - 14:43

Sandra:

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet er samen van, verheug me al op de volgende update!

Groetjes Roger en Sandra

• 21 Juli 2019 - 19:40

Marion Brands:

Hey allemaal, heerlijk jullie verhalen weer te gaan lezen,
    Heel veel plezier, en geniet met z'n allen xxx