Halong Bay / Hanoii Vierde dag - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Roger Brands - WaarBenJij.nu Halong Bay / Hanoii Vierde dag - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Halong Bay / Hanoii Vierde dag

Blijf op de hoogte en volg Roger

25 Juli 2018 | Vietnam, Hạ Long

Dag 4
Halong Bay deel 2

Zoals eerder vermelde, ging het wekkertje heel vroeg af nl om 600 uur om deel te nemen aan de Thaichi les van een half uur op het dek. Mandy, Pap en Mutti gingen poeplustig na boven, en nog twee mensen uit Spanje. De rest lag nog te rustten. Daar begonnen we dan, nou lachen hoor, we moesten die vietnamees na doen, en ik keek na links en bepistte ik me bijna weer toen ik Pap zag bewegen haha geweldig hoor en op het laatst moesten we mekaar op de rug en nek masseren, overheerlijk. Na dat bewegen hadden we een kwartier tijd om aan het ontbijt te gaan. Na het ontbijt gingen we van boord op een krakkemig motorbootje om de COC grotten te bekijken dwz behoorlijk wat trappen lopen om de kalkgeverfde grotten van binnen te zien. De mensen die eruit kwamen die waren drijf en drijf nat. We dachten o my god, luchtvochtigheid moet tussen de 50 a 60 zijn en daarbinnen was hij wel 90 zoals ze zeiden. De trappen waren spiegelglad en jajaja mutti had gymschoenen aan haha eenmaal in grotten viel het reuze mee, was leuk om het gezien te hebben, niet meer en niet minder. Laten we maar zeggen dat wij kaaskoppen kunnen overdrijven.. wel om even te vermelden is dat wij brandjes op een vakantie nog nooooit zoveel nederlanders hebben gesproken als in deze 4 dagen, niet normaal, en of we dit leuk vinden tjaa zijn de meningen over verdeeld... na een dik uur waren wij weer aan boord, om je te douchen en koffer dicht te gooien! Het eerste wat ik doe als we aankomen donderdag in Hoi An is was wegbrengen, zoveel gezweet is met geen pen te beschrijven, alles stinkt en ja zelfs wij hahaha Om 1100 werden we weer verwacht voor een overheerlijke brunch en om 1200 uur waren we weer in de haven, om vervolgens 4,5 uur te hobbelen in bus.. het was zo mooiiiii en intens deze 2 dagen, lekker relakz toch wel, en mutti heeft zeker tijd om mijn gedachte te gaan van het 1ste halfjaar met zijn mooie dingen des levens en minder mooie dingen, waardoor er zeker tranen bij zijn gekomen! Wat deze mutti tot nu toe mist is de lekkere koffie want tot nu toe is die vatsig echt gatsederrie. Hopelijk kan ik die toch ergens krijgen...
nu ga ik weer terug na de bus, onderweg heerlijk alles bekijken, van rotzooi langs de kant, mooie streken, kapper aan de straat met gewoon een spiegel op de muur haha zo kan het dus ook he schoonzus(marion) en af en toe vallen de oogleden dicht! Om 1700 uur waren we weer in Hotel in Hanoi en kregen we 2 luxe kamers echt wauwwwww met zelf een groot balkon met uitzicht over het centrum en natuurlijk een asbak waar ik nu zit om te bloggen. Vervolgens zijn we weer na buiten gelopen en zijn we een Spa binnen gelopen en heeft Pap een voetmassage laten doen, mutti een back massage ( zonder happy ending)

• 25 Juli 2018 - 19:41

Theo:

Klinkt reuze gezellig. Have fun met die loempia’s :)

• 26 Juli 2018 - 12:56

Marian:

Wát leuk allemaal super foto's eten ziet er goed uit met dat eten ,Jeake kon daar goed mee overweg ,mutti hier is het zo warm ben maar blij dat je vakantie hebt,heb me buiten gedoucht anders blijf je nat hihihi dikke kus jullie allemaal en amuseer jullie