Dag 10 Miami Key West - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu Dag 10 Miami Key West - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Dag 10 Miami Key West

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

31 Juli 2019 | Verenigde Staten, Miami

Na even smorgens heel vroeg nog gebruik te maken van de Hudge zwembad, vertrokken we richting Key West. De navigatie gaf 3 uur aan dus dat viel reuze mee. Met onderweg een stopje bij de Waffle House. En de heerlijke muziek galmde uit de tellie van Roger. Het nummer Remember When van Alan Jackson sprak boekdelen. Saar kan jullie zeggen dat dit lied alles “zegt”. Mijn gedachtes liepen over phoehoe . De sighseeing is mooiii, en nu had ik de oogjes meer open als 27 jaar geleden haha. We wistten dat we niet veel moesten verwachten van het hotel, en zeker niet na de Luxe van Miami. We kwamen aan in de zijstraat van bekende Durval Street met Sloppy Joe hier niet vervandaan.Het viel reuze mee, het leuke kneuterige Cabana Inn en met zijn vijfen op 1 kamer is natuurlijk lachen! Maar van 1 badkamer gebruik maken is ook aanpassen natuurlijk.
Toch even relakzen aan the pool en het zien van een Haan en Leguana was de Happy Hour even fijn hihihi. Savonds paar meter met de benenwagen om onze buikjes te vullen bij Lucy Diner. Op het laatst even bij Sloppy Joe na binnen gegaan om er een drankje te doen, helaas Dees is na Cabana Inn terug gelopen want je moet overal je paspoort laten zien, want je moet 21 jaar zijn om hier in USA te kunnen drinken.
Hier is het slechte wifi
So far so Good in the Keys
Bye Bye