Toronto Dag 3 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Roger Brands - WaarBenJij.nu Toronto Dag 3 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Toronto Dag 3

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

23 Juli 2019 | Canada, Toronto

Zoals bekend was het vanmorgen weer vroeg uit de veren! De 9 uur durende Tour na Niagara Falls. Ik weet nog steeds niet of het wel leuk of fijn is om uit het koffer te leven pff enfin het mag de pret niet onderdrukken. Vanmorgen was het ietsjes drukker op de weg er naar toe. De werkende waren op weg na hun doel.
Charles de chauffeur stond er al en zou ons sightseeing laten zien de komende uren. We reden de stad Toronto uit en kwamen in Missesauga en de hamilton en burlington Bridge tegen. Onze eerste stop was in Old Town Niagara , een prachtig oud pittorisk dorpje met mooie huisjes, echt kneuterig. Er was zelfs een kneuterig mooi Christmas shop, dus een kerstbal en popje Notekraker werden gekocht voor de kerstboom HaHa
De tweede stop was werkelijk de kleinste kerk ter wereld. Daar kon zelfs getrouwd worden, machtig leuk en vooral indrukwekkend. De derde stop was de floral clock , dit was een klok met alleen maar bloemen, leuk maar niks bijzonders.
De 4e stop was de wijnproeverij..Reifstate winery aar je een glas kreeg van de wijnmaker Reisling en met de wijn moest je schudden, en nog eens schudden en ruiken en nog eens ruiken en dan je gilles ingooien, bah bah
De laatste glas was Ijswijn, schijnt een bekende wijn te zijn. Nou Saar kan jullie zeggen dat je terplekke stond te shaken bahhhhh geef saar maar gewoon een glas Cola light en daar rammel ik genoeg mee.
Toen weer verder en kwamen we de brug tegen die canada en usa verbindt namelijk de Whirlpool Bridge, wel apart hoor!
En nog 1 stop voor het einddoel was de OntarioPower, waar charles vertelde over de Energie van het water.
En last but not least.. Niagara falls van de Canadese kant.. excuus van mijn fout van gister waarin ik schrijf : de franse kant
Damd wat is dat mooiiii en wat een geweld en wat een nattigheid haha
Met zijn vijven de ponchoos aangedaan en op de boot richting de falls. Prachtiggggggg kan niks anders omschrijven. Charles vertelde in de bus dat er 2 weken geleden iemand van de falls is gevallen en het overleefd heeft, ongelooflijk! We hadden daar 3 uur de tijd en deze waren zo om. Even nog onze buikjes gevuld en dit op een mooi terras langs de Falls.
Voldaan weer terug na Toronto want om 1900 was de honkbalwedstrijd in het stadion (tegenover het appartement) van de Blue Jays tegen Cleveland. Ik dacht werkelijk dat de hele stad leegliep richting het stadion met allemaal blauwe shirtjes en Caps op. Wesley heeft ons hierop getrakteerd en met een hotdog en frisdrank en popcorn zaten we in het stadion. Dit was heel leuk om mee te maken, maar een PSV wedstrijd is spannender hahaha
Weer moe en voldaan ligt Saar dit te typen.
Morgenvroeg om half 10 hebben we de vlucht na Nashville en Cowboy Billy verheugt zich enorm hierop.. wie is Billy ?? Voor jullie een vraag en voor Saartje een Weet...
seey you
Kuskus van ons allemaal

• 23 Juli 2019 - 02:22

Marcel:

Wat een mooi avontuur beleven jullie... enjoy x

• 23 Juli 2019 - 07:59

Marion Brands:

Zo, zo....alweer een hoop gezien en gedaan op een dag. Super!!!
    Veilige vlucht allemaal.

• 23 Juli 2019 - 16:33

Linda:

• 23 Juli 2019 - 17:32

Theo:

Klinkt goed allemaal. Have fun en een goede vlucht naar Nashville. De groeten uit tropisch Gen Hei. Ook aan Billy

Tags: Niagra falls