Hanoii eerste dag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Roger Brands - WaarBenJij.nu Hanoii eerste dag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Hanoii eerste dag

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

22 Juli 2018 | Vietnam, Hanoi

Heey you guys
1ste dag, aankomst

Daar zijn we weer.. en natuurlijk weer dankbaar dat we dit weer mogen meemaken.
Naar een bewogen half jaar met minder mooie dingen, maar zeer zeker ook mooie dingen, hebben we de koffers mogen pakken om na Vietnam te gaan! Onze eerste stop is in Hanoi, deze stad bruist van 6 miljoen inwoners, waarvan de helft volgens deze mutti op de scooter annex brommer zit, mijn god zeg, links rechts voor achter, dus alleen maar goed uitkijken.., na aankomst in het Hotel met de naam May de Ville hebben we even een “duik” genomen in de pool van 2 bij 2 haha waarvan de bedjes al bezet waren! Naja even het zweetvocht van ons lichaam afspoelen en daar ging het om. Toen terug van de 10e verdieping na onze kamers, die liggen op de 5 om ons wat op te tutten om onze buikjes te vullen in het Centrum, gelukkig liggen we midden in de stad, maar wat een mensen niet normaal, en alleen maar spleetogen, dus weer geen verschil wat nou chinees, japans, of vietnamezen zijn pfffffff
Het is nu 2140 uur lokale tijd(5uur) later als op ghen heij en kapot moe maar voor nu wel voldaan! Morgen fietstour en de meiden hebben een shoppingmall gezien dus.....
so far so good
De brandsjes xxx

• 22 Juli 2018 - 16:26

Linda:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Nu lekker rusten en morgen begint jullie avontuur dus echt. Geniet ervan en wij gaan jullie volgen via je verhalen. Xxx

• 22 Juli 2018 - 17:56

Jet:

Heel fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Heel veel plezier en geniet van jullie prachtige reis

• 22 Juli 2018 - 19:05

Marian:

goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen, ben benieuwd naar jullie fietsdag morgen.En slaap lekker na zon reis. kusjes van je zus

• 23 Juli 2018 - 06:40

Marion Brands:

Hoiii, in Hanoi... fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier met de fietstocht. Nu gaat het genieten echt beginnen. Veel plezier allemaal