Singapore deel 4 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Roger Brands - WaarBenJij.nu Singapore deel 4 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Singapore deel 4

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

03 Augustus 2017 | Singapore, Singapore

Dinsdag 1 aug,

Goodbye July and Hello Augustus

Na ontwaakt te zijn van weer een best goede nacht, hebben we weer genoten van het ontbijtbuffet! Maar toch na een uur werden wij vrouwtjes uitzettend moe, er was enigzins geen energie meer over, hebben we besloten om vandaag het "wat rustiger" aan te doen, toch nog effe de ogen gesloten op onze hotelkamers, om vervolgens het zonnetje te laten stralen op onze body's voordat we de kou in gaan haha zo gezegd zo gedaan, na een uurtje of 3 zijn we in de Stad een hapje gaan eten, om toch terug te keren na Gardens of the bay, omdat deze op Tripadvisor op nr 1 staat, waar om 1945 uur en 2045 uur een lichtshow begint, nou we kunnen echt oprecht zeggen, dat dit de moeite waard was, ongelooflijk mooi. op die bomen van staal wordt dat een lichtshow gegeven van plus/minus een kwartier en iedereen ligt op de grond of gras om dit spectaculair evenement te aanschouwen, heel intens gevoel! Daarna kan je door dit park lopen en binnen kan je nog levende bloemen en planten aanschouwen met een aankoop van tickets, dit hebben we niet gedaan om in deze hitte/hoogluchtvochtigheid daar te lopen hadden we geen zin in! We zijn wel tot de conclusie gekomen dat 3 a 4 dagen meer als genoeg is om in deze prachtige stad te vertoeven!
Dus Sandra, je had helemaal gelijk
En Jordy nogmaals bedankt voor alle "bruikbare" tips

Morgenavond vertrekken we richting vliegveld, dit moet al een bezienswaardigheid zijn,en om 2355 uur hebben we de vlucht na Sidney! We zijn zeer benieuwd..
Als alles goed gaat probeert Mamsie weer op 3 of 4 august te schrijven..
Bye Bye

• 03 Augustus 2017 - 13:51

Lal:

Mooie foto's ben nieuwsgierig in Sidney kusjes alle 4

• 03 Augustus 2017 - 17:26

Theo:

Leuke boompjes voor in de tuin op de heulsstraat :)
    Veel plezier in Australië!!!

• 03 Augustus 2017 - 18:10

Marion Brands:

Op naar Australië. Weer nieuw avontuur

• 03 Augustus 2017 - 18:18

Monique Schoonderwoert:

Prachtige foto's en geniet er maar lekker van veel liefst van ons en kussies

• 04 Augustus 2017 - 08:43

De Gorisjes:

• 04 Augustus 2017 - 13:45

De Gorisjes:

Haha 2e poging, deze keer zonder emoticons maar wel met tekst hopelijk.....
    Helemaal leuk dat wij, de thuisblijvers, op deze manier ook kunnen meegenieten van jullie belevenissen!
    En nu Down Under.... zijn benieuwd hoe Sydney bevalt!
    Veel plezier en groetjes van ons vieren.