Singapore Deel 3 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Roger Brands - WaarBenJij.nu Singapore Deel 3 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Singapore Deel 3

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

01 Augustus 2017 | Singapore, Singapore

Maandag 31 juli

De eerste nacht in Singapore goed te hebben volbracht, hebben we Genoten van een ieder wat wils ontbijtbuffet, toch stiekem kleine verpakking hagelslag en leverpastei meegenomen haha hebben we Gratis de shuttlebus genomen om na Orchard Road te gaan, niks anders als winkels van grote namen zoals Gucci, Victoria Secret, Louis Vutton en nog veel meer, die wil ik niet noemen, omdat mamsie daar geen zin in heeft, en zoals altijd bleef Mamsie bij de AberCrombie winkel lekker op het stoepje zitten om een sigaretje te roken en Papsie met de meiden binnen was, en dan zie ik het hele tafereel voor me... meiden passen en papsie B met de handtassen om
zich heen hangen, ook de koers vertalen van singapoorse dollar na Euroos en een hoop Engelengeduld! Dus Mamsie op het stoepje mensen kijken, wat is dat toch leuk ooooo en met de gedachte, dat "ik" geen verschil zie met Singapoorse mensen of, thaise of Filipinoos, en met de gedachte dat mamsie toch van afrikaanse afkomst kom, want de "spleetogen" hebben allemaal de telefoon in handen, en tegelijk lopen en lullen, Dus Onze Mandy komt mss toch uit deze contreien mwahhhhh heeft Opa Sjengsje toch beetje gelijk! Alhoewel ze ook vaak te horen krijgt , met de vraag of ze uit Marokko, Spanje , Indonesie vandaan komt! En daarbij is het ook even leuk om te vertellen/ schrijven dat toen mamsie effe buiten zat met kopje cappucino, vroeg de ober of Papsie met zijn vriendin(mandy) en dochter(dees) op vakantie was hahaha en ja dan was Mamsie de Nanny mwahhhh nou "ik" bepistte me bijna..
dit zover,het persoonlijke berichtje!!

Wat ons heel erg opvalt is dat het zoooo schoon is deze stad, ongelooflijk en wat waar is, zelfs de metrostations brand en brand schoon! Mocht je daar beneden onverhoopt een slok zou drinken , of wat eten, staat er zo 500 singap. Dollars boete op, zo ongeveer een dikke € 300,00 en de openbare toilets zijn gewoonweg goed verzorgd!wie singapore bezoekt zal zeker merken, dat de strenge wetten en hoge straffen van criminaliteit je als toerist zich enorm veilig voelt, toch een lekker gevoel hebben we met zijn viertjes , zeker ten opzichte van andere grote steden die we in het verleden bezocht hebben!
Zo blij zijn we om de tussenstop te doen voordat we weer verder reizen en mamsie spreekt echt voor ons vieren!
Na het geslenter van winkels zijn we terug gegaan na het hotel om ons effe op te frissen, om vervolgens een hapje te eten en onze koers te volgen na Gardens by the Bay , dit is toeristische trekpleister, waar prachtige verlichte bomen oa staan, alleen toen wij daar aankwamen was de ticketoffice gesloten, maar we waren niet teleurgesteld want of dit echt iets voor ons brandjes was betwijfel"ik" we hebben gewoon lekker rustig door dit park kunnen lopen met geen duw en ergernissen van de toeristen! Mooie fotoos genomen van deze "bomen" en toen via de brug na het beroemde Hotel Marina Bay Sands , nou wat een massale toestand pfff we hebben een drankje gedaan in de skybar en zeker was dit de moeite waard, maar de drankjes phoephoe wat een zeik om zoveel te betalen, dus mamsie heeft 2x genipt aan dr bailey met ijs en het glas was leeg, meiden gewoon plat water, kwanta kosta € 12,00pp pffff 1x keer en nooit meer, naja dat hebben we toch weer meegemaakt, toen na dat zwembad met vieuw over Skyline Singapore, was zeker overweldigend, echt waar, maar op internet zie je alleen het mooie en bijzondere uitzicht, op het internet zie je niet dat de bedjes hutje mutje naast elkaar staan! En weer geen verschil zag ik met de mensen of ze chinees, thai of singapoors waren hihi de taxichauffeur vertelde ons wel dat lokale mensen 70 pr chinese achtergrond hebben en de rest indiers en expats( buitenlanders die hier komen werken) engelse taal is hier de "voertaal" en daarnaast singapoors of chinees etc etc dus we kunnen ons goed verstaanbaar maken en alle beschrijvingen van wegen etc etc zijn gewoonweg in het engels omschreven!
Dus 2e dag moe maar weer voldaan volbracht!
Liefs en op na de 3e dag xxx

• 01 Augustus 2017 - 19:30

Lal:

Geweldig weer en foto's, maar duur bohhhhh dikke kus

• 01 Augustus 2017 - 19:31

Lal:

En de meisjes flink geshopt meiden dikke knu

• 01 Augustus 2017 - 22:38

Anjes:

Hey wereldreizigers, wat fantastisch allemaal. Geniet met volle teugen, en schrijf heerlijk in jouw gezellige carin-stijl verder. Genieten wij mee. Veel plezier en dikke kus. Gr. Anjes, marcel en kids

• 03 Augustus 2017 - 07:04

Jet: