Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Roger Brands - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

29 Juli 2017 | Singapore, Singapore

30 juli 2017 06:12 | Door: Roger Brands
Zaterdag 29 juli

Hoi allemaal,

Ready to take off..
Na een drukke week van werken , en gisteravond(vrijdag) heerlijk gegeten bij mijn schoonzus en zwager, theo en marion nogmaals bedankt!! Nu is het eindelijk zover...alhoewel als Mamsie Eerlijk is( mamsie is carin) ik vorm,vind ik wat vreg overkomen, en Carin vind ik te onpersoonlijk met schrijven, dat mamsie het ook lekker zou vinden om een paar daagjes lekker aan strand of zwembad te liggen om koppie leeg te maken haha heey jordi vroomen daar is de eerste hahaha, en dat gaat deze reis denkelijk niet gebeuren! Dat hoeft ook niet, want mijn nieuwsgierigheid loert ontzettend, en is MEER dan dat mamsie wilt liggen! Op dit moment zitten we in het vliegtuig to started....Abu dhabi en daar moeten we nog zo 1,5 uur wachtten om vervolgens door te vliegen na Singapore!

Mamsie will be back..

• 30 Juli 2017 - 11:27

Marion Brands:

Heerlijk jullie al gezien te hebben op FaceTime

• 31 Juli 2017 - 08:40

Lal:

Mamsie vind ik ook wel leuk klinken hihih .Zo op naar een prachtige vakantie.dikke knuf

• 31 Juli 2017 - 08:46

Monique Schoonderwoert:

Is al fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en prachtige foto's, nou geniet van jullie prachtige reis en ik blijf het volgen gr en kussies