Australie 2017 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Roger Brands - WaarBenJij.nu Australie 2017 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Roger Brands - WaarBenJij.nu

Australie 2017

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Roger

26 Juli 2017 | Nederland, Heerlen

Hoi allemaal hier mijn eerste berichtje in aanloop naar onze reis naar Singapore, Australie Sydney en Cairns en uit eindelijk Green Island

• 26 Juli 2017 - 22:46

Theo En Marion Brands:

Hé blogger. Succes met jouw reisverslag

• 26 Juli 2017 - 22:58

Marian Hanssen Cremers:

Wij wensen jullie een prachtige vakantie en dat we veel mee kunnen genieten dikke kus en en een flinke knuffel .

• 26 Juli 2017 - 23:04

Linda Uranka:

Hallo familie Brands. Ik ga jullie reis zeker volgen en ben benieuwd naar jullie reisverslagen. Geniet van jullie avontuur en van de tijd samen. Groetjes Jo en Linda Uranka.

• 27 Juli 2017 - 08:53

Claudia:

Een hele goede reis een fantastische vakantie met jullie viertjes.
    En geniet ervan. Dikke kus

• 27 Juli 2017 - 08:55

Irene:

Fijne vakantie,geniet ervan!!!

• 27 Juli 2017 - 12:55

Mien Snijder:

Wij wensen jullie een fijne vakantie.

• 27 Juli 2017 - 17:17

De Gorisjes:

Heel veel plezier gewenst op deze indrukwekkende reis, we zijn erg benieuwd naar jullie reisverhalen en hopen zo ook een beetje mee te kunnen genieten.

• 27 Juli 2017 - 22:19

Yolanda Moonen:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen en mee te genieten van jullie reis. Fijne vakantie!!

• 28 Juli 2017 - 19:44

Marion Brands:

Heel veel plezier!! We gaan zeker alles lezen.

• 30 Juli 2017 - 06:12

Roger Brands:

Zaterdag 29 juli

Hoi allemaal,

Ready to take off..
    Na een drukke week van werken , en gisteravond(vrijdag) heerlijk gegeten bij mijn schoonzus en zwager, theo en marion nogmaals bedankt!! Nu is het eindelijk zover...alhoewel als Mamsie Eerlijk is( mamsie is carin) ik vorm,vind ik wat vreg overkomen, en Carin vind ik te onpersoonlijk met schrijven, dat mamsie het ook lekker zou vinden om een paar daagjes lekker aan strand of zwembad te liggen om koppie leeg te maken haha heey jordi vroomen daar is de eerste hahaha, en dat gaat deze reis denkelijk niet gebeuren! Dat hoeft ook niet, want mijn nieuwsgierigheid loert ontzettend, en is MEER dan dat mamsie wilt liggen! Op dit moment zitten we in het vliegtuig to started....Abu dhabi en daar moeten we nog zo 1,5 uur wachtten om vervolgens door te vliegen na Singapore!

Mamsie will be back..